شوگر مدیوم

در برخی موارد برای رسیدن به افکت های خاص در طرح ها، ناچار به استفاده از محصولات ویژه هستیم.افکت هایی همانند شوگر افکت و گرانیلیای فول پولیش جزو این دسته از افکت ها هستند که جزو افکت های به روز محسوب می شوند.

در افکت شوگر ،فریت گرانول شده با یک مدیوم خاص مخلوط می شود و سپس توسط دستگاه ایر پاور یا ولا بر روی سطح کاشی اعمال می شود و معمولا بعد از پخت سطح یک نیم پولیش میشود تا افکت براقیت خودش را بهتر نشان بدهد.

نقش مدیوم در این افکت مهم و تاثیر گذار است و بایست خواصی داشته باشد که استفاده از این افکت ویژه را راحت و یا حتی امکان پذیر بنماید.از خواص مهمی که این مدیوم باید داشته باشد میتوان به حالت تعلیق مناسب، ویسکوزیته مناسب، پایداری فیزیکی لعاب ، عدم ایجاد جوش در سطح بعد از پخت و … اشاره کرد.

در افکت گرانیلیای فول پولیش نیز شرایط مانند شوگر افکت است و حساسیت در این افکت بدلیل استفاده در طرحهای تیره بیشتر است و علاوه بر نقش مدیوم همانند موارد ذکر شده در شوگر افکت،مدیوم بایستی ایجاد شوره و لکه ننماید.

شرکت کیمیا سرام زرین موفق به طراحی و تولید مدیوم شوگر افکت گشته و آماده ارائه نمونه مناسب به صورت رایگان جهت تست آزمایشگاهی می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیش تر در خصوص این محصول با ما تماس بگیرید و یا از طریق فرم درج شده در بخش “خدمات پس از فروش“ اقدام به ارسال درخواست خود نمایید.